ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΠΟΨΗ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΠΟΨΗ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ

Σελίδες

Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Ασφαλιστικά μέτρα κατά της Κοινοπραξίας «Ολυμπία Οδός» για μη τήρηση των όρων της σύμβασης παραχώρησης

Ασφαλιστικά μέτρα κατά της Κοινοπραξίας «Ολυμπία Οδός» και του Ελληνικού Δημοσίου, καταθέτει τη Δευτέρα στο Πρωτοδικείο Πάτρας ο Επικεφαλής της Δημοτικής Παράταξης «Ενωμένη για την Πάτρα», Δημήτρης Αϊβαλής, για μη τήρηση των όρων της Σύμβασης Παραχώρησης κατασκευής του αυτοκινητοδρόμου Ελευσίνα, Πάτρα Τσακώνα.
Η υπογραφή της σύμβασης παραχώρησης έγινε στις.....
26/6/07 και η σύμβαση κυρώθηκε με νόμο στη Βουλή στις 21/7/07. Η έναρξη παραχώρησης έχει ημερομηνία 4/8/2008 και το πέρας των εργασιών προβλεπόταν για το 2012.
Όπως παραδέχθηκαν οι εκπρόσωποι του Παραχωρησιούχου «Ολυμπία Οδός», στις 24-11-2010 σε ξενάγηση δημοσιογράφων στα εργοτάξια του έργου, το χρονοδιάγραμμα κατασκευής βρίσκεται πλέον στον αέρα και κανείς από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων δεν μπορεί να ανακοινώνει συγκεκριμένες προθεσμίες παράδοσης επιμέρους τμημάτων. Το πρώτο τμήμα που ίσως παραδοθεί το 2013 είναι το τμήμα Αρχαία Κόρινθος - Κιάτο, γεγονός που με βεβαιότητα οδηγεί σε παράδοση του όλου έργου μετά το 2014, ήτοι με διετή τουλάχιστον καθυστέρηση.
Σύμφωνα με τη σύμβαση μετά την Τέταρτη Αποκλειστική Τμηματική Προθεσμία 32 μήνες από την Ημερομηνία Έναρξης Παραχώρησης (μέχρι την 4η Απριλίου 2011) δηλαδή σε λιγότερο 3 περίπου μήνες από σήμερα πρέπει ο παραχωρησιούχος να έχει ολοκληρώσει τα τμήματα αυτοκινητόδρομου :.Α/Κ Αραχωβιτίκων- Α/Κ Ρίου – Κ1, Αρχαία Κόρινθος – Ζευγολατιό- Α/Κ Κιάτου, Ημικόμβος Μιντιλογλίου – Α/Κ Κ. Αχαiας.
Αν μέχρι τις 4 Απριλίου, δεν έχουν παραδοθεί τα παραπάνω τμήματα –πράγμα αδύνατον- δεν θα πρέπει να εισπράττονται διόδια.
Η σύμβαση παραχώρησης προβλέπει ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις στην πρόοδο του έργου. Ήδη μέχρι σήμερα, σύμφωνα με δηλώσεις της εταιρίας, έχει κατασκευαστεί μόλις το 16% του έργου.
Στη χρηματοδότηση του έργου που έχει προϋπολογιστεί σε 1,8 δις €, με 32% συμμετέχουν οι χρήστες με τα τέλη διοδίων που καταβάλλουν και η πρόοδος του έργου πρέπει να συμβαδίζει με το ποσό των διοδίων που εισπράττει η κοινοπραξία.
Πηγή: ksipnistere.blogspot.com