ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΠΟΨΗ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΕ ΑΠΟΨΗ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ

Σελίδες

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

Η σύζυγος Πάγκαλου απαιτεί αποζημίωση ύψους 300.000 ευρώ από κάτοικο της Κερατέας

Αγωγή κατά μιας κατοίκου της Κερατέας κατέθεσε η σύζυγος του Αντιπρόεδρου της Κυβέρνησης Θεόδωρου Πάγκαλου, κ. Χριστίνα Χριστοφάκη, για όσα είπε η κάτοικος σε πρόσφατη εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου, ζητώντας μάλιστα από την ενάγουσα το ποσό των 300.000 ευρώ και την κράτησή της για 12 μήνες!

Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Θανάση Βλαντού στη zougla.gr, όπως προκύπτει από την αγωγή που υπέβαλλε η κ. Χριστοφάκη κατά της Ελευθερίας Ψυχογιού, η πρώτη θεωρεί απαξιωτικό να την αποκαλούν με το επώνυμο του συζύγου της, αφού τονίζει ότι αναφέρθηκε σκόπιμα στην ίδια με το επώνυμο του συζύγου της (Παγκάλου) με σκοπό να την απαξιώσει!

Τα ακριβή λόγια της Ελευθερίας Ψυχογιού στην εκπομπή ήταν τα εξής: «Ως κάτοικοι του Δήμου Σαρωνικού (…) καταγγέλλουμε την κυρία Παγκάλου η οποία καταψήφισε την στήριξη στην Κερατέα. Διότι εμείς δεν φάγαμε μαζί τα λεφτά, διότι εμείς δεν φάγαμε μαζί τον Οτσαλάν, διότι και εμείς δεν φάγαμε και εκείνο το παιδάκι που δεν πρόλαβε να γεννηθεί και η καρδούλα του σταμάτησε να χτυπάει την Τρίτη που μπήκαν τα ΜΑΤ στην Κερατέα».

Όπως αναφέρει στην αγωγή της η κ. Χριστοφάκη, «η εναγόμενη εξαπέλυσε στοχευμένη, αήθη και απρόκλητη επίθεση εναντίον μου με τη χρήση άκρως συκοφαντικών και ψευδών ισχυρισμών που ως στόχο είχαν να με εμφανίσουν ως ηθικό ή φυσικό αυτουργό της απώλειας ενός κυοφορ ούμενου παιδιού αφετέρου δε, ως άνθρωπο ανήθικο. Διεφθαρμένο και αδιάφορο για τα κοινωνικά δρώμενα της περιοχής. Ακόμα η εναγόμενη επιχείρησε να ταυτίσει τις επιλογές και τις ενέργειές μου με αυτές του συζύγου μου Θεόδωρου Πάγκαλου με τελικό σκοπό να πλήξει βάναυσα την τιμή και την υπόληψή μου και να αμαυρώσει την εικόνα μου ως πολιτικού προσώπου που ασχολείται με τα κοινά του τόπου του».

Το πρόβλημα της κυρίας Χριστοφάκη είναι λοιπόν ότι «η εναγόμενη επιχειρεί με ειρωνικό τρόπο να με ταυτίσει με τον σύζυγό μου και τις πολιτικές του επιλογές, θίγοντας έτσι την εν γένει προσωπικότητά μου», ενώ αντικρούει στην αγωγή της τις κατηγορίες αναλυτικά.
Πηγή: www.thebest.gr