Μελέτες για την αναβάθμιση λιμενικών υποδομών που σχετίζονται με την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στους λιμένες Πειραιά, Λαυρίου, Καβάλας, Αλεξανδρούπολης, Κέρκυρας, Σάμου, Ρόδου, Σούδας, Μυκόνου, Σαντορίνης, Κατακόλου, Θάσου και Σαμοθράκης, προωθούνται από τους φορείς διοίκησης και εκμετάλλευσης τους. Όπως αναφέρεται σε έγγραφο του υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, Ιωάννη Διαμαντίδη, οι υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, αναγνωρίζοντας τις προοπτικές που προσφέρει η ανάπτυξη της κρουαζιέρας, εξετάζουν στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων τους αιτήματα που αφορούν την ανάπτυξη των λιμενικών υποδομών της χώρας και γνωμοδοτούν για την εκτέλεση έργων, για θέματα περιβαλλοντικής αδειοδότησης κλπ. Επίσης, στηρίζουν την προσπάθεια των Διοικήσεων των Οργανισμών Λιμένων όλης της χώρας για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας όπως αυτή αποτυπώνεται στα Στρατηγικά-Επιχειρησιακά σχέδια τους.
Όπως, επίσης, τονίζει ο υπουργός, «πάγια πολιτική της Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, είναι ο συνεχής εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών της χώρας, καθώς και η βελτίωση των παρεχόμενων λιμενικών υπηρεσιών». Η Γενική Γραμματεία προωθεί την επιτάχυνση των διαδικασιών εκπόνησης σχετικών μελετών βελτίωσης, αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των λιμένων της χώρας, καθώς και ολοκλήρωσης των προγραμματισμένων λιμενικών έργων από τις αρμόδιες υπηρεσίες εκτέλεσης τους.
Το έγγραφο του υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας διαβιβάστηκε στη Βουλή με αφορμή ερώτηση του βουλευτή του ΛΑΟΣ, Γιώργου Ανατολάκη, ο οποίος επικαλέστηκε δηλώσεις εκπροσώπου του δεύτερου μεγαλύτερου ταξιδιωτικού πρακτορείου στην Ευρώπη, του Thomas Cook Group Plc, ότι «οι συνθήκες υποδοχής και ασφάλειας στα λιμάνια της Ελλάδας δεν είναι εκείνες που θα επέτρεπαν να δεχθούν στόλο μεγάλων ξένων κρουαζιερόπλοιων» και ότι προτιμάται η Κωνσταντινούπολη.
Ο βουλευτής έχει, επίσης, επισημάνει λόγω των τελευταίων εξεγέρσεων στις χώρες της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής θα υπάρξει αναδιανομή της πίτας της αγοράς κρουαζιέρας και έχει ζητήσει να εκπονηθούν επιχειρηματικά μέτρα για την υποδοχή των κρουαζιερόπλοιων, να βελτιωθούν οι συνθήκες υποδοχής και ασφάλειας και βελτίωση των λιμενικών υποδομών.
Όπως, επίσης, τονίζει ο υπουργός, «πάγια πολιτική της Γενικής Γραμματείας Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής, είναι ο συνεχής εκσυγχρονισμός και η αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών της χώρας, καθώς και η βελτίωση των παρεχόμενων λιμενικών υπηρεσιών». Η Γενική Γραμματεία προωθεί την επιτάχυνση των διαδικασιών εκπόνησης σχετικών μελετών βελτίωσης, αναβάθμισης και εκσυγχρονισμού των λιμένων της χώρας, καθώς και ολοκλήρωσης των προγραμματισμένων λιμενικών έργων από τις αρμόδιες υπηρεσίες εκτέλεσης τους.
Το έγγραφο του υπουργού Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας διαβιβάστηκε στη Βουλή με αφορμή ερώτηση του βουλευτή του ΛΑΟΣ, Γιώργου Ανατολάκη, ο οποίος επικαλέστηκε δηλώσεις εκπροσώπου του δεύτερου μεγαλύτερου ταξιδιωτικού πρακτορείου στην Ευρώπη, του Thomas Cook Group Plc, ότι «οι συνθήκες υποδοχής και ασφάλειας στα λιμάνια της Ελλάδας δεν είναι εκείνες που θα επέτρεπαν να δεχθούν στόλο μεγάλων ξένων κρουαζιερόπλοιων» και ότι προτιμάται η Κωνσταντινούπολη.
Ο βουλευτής έχει, επίσης, επισημάνει λόγω των τελευταίων εξεγέρσεων στις χώρες της Μέσης Ανατολής και της Αφρικής θα υπάρξει αναδιανομή της πίτας της αγοράς κρουαζιέρας και έχει ζητήσει να εκπονηθούν επιχειρηματικά μέτρα για την υποδοχή των κρουαζιερόπλοιων, να βελτιωθούν οι συνθήκες υποδοχής και ασφάλειας και βελτίωση των λιμενικών υποδομών.
Πηγή: www.thebest.gr